Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postizanje i razvijanje građanske pismenosti kod učenika (CROSBI ID 568771)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Diković, Marina Postizanje i razvijanje građanske pismenosti kod učenika // Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve: Zbornik prispevkov / Hočevar, Andreja, Mažgon, Jasna (ur.). Ljubljana: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 2010. str. 17-21

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina

hrvatski

Postizanje i razvijanje građanske pismenosti kod učenika

U posljednje se vrijeme sve više govori o građanskoj pismenosti čiji je cilj pripremiti mlade za demokratsko društvo. S obzirom na to da se građanin nalazi u središtu europskih promjena on mora biti informiran i aktivan, osnažen kako bi mogao sudjelovati u vlastitom razvoju i doprinositi razvoju zajednice. U ovome se radu razmatra građanska pismenost koja se određuje kao sklop znanja i vještina važnih za aktivno sudjeluje građanina u promjenama zajednice i šireg društva. Podrazumijeva razumijevanje ključnih pojmova demokracije i građanskog društva, razvoj vještina te usvajanje vrijednosti koji su u funkciji formiranja stavova kod učenika. Uključuje i (samo)vrednovanje postignuća. Postizanjem i razvijanjem građanske pismenosti odgojem i obrazovanjem za građanstvo postiže se građanska kompetencija. Kvalitetna obrazovna politika, nastavne strategije, oblici rada i izvori učenja imaju veliku ulogu u postizanju i razvijanju građanske pismenosti.

građanska pismenost; odgoj i obrazovanje za građanstvo; građanska kompetencija; obrazovna politika; nastavne strategije; oblici rada i izvori učenja

nije evidentirano

engleski

Achieving and development of civic literacy in students

nije evidentirano

civic literacy; citizenship education; civic competence; educational policy; teaching strategies; teaching forms and learning sources

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-21.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve: Zbornik prispevkov

Hočevar, Andreja, Mažgon, Jasna

Ljubljana: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije

978-961-91792-5-3

Podaci o skupu

Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve

predavanje

07.05.2010-08.05.2010

Žalec, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija