Pojmovno određenje marketinga (CROSBI ID 42504)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
hrvatski
Pojmovno određenje marketinga
Autori definiraju pojam marketinga kao koncepcije, procesa i znanstvene discipline. Također, opisuju se razvoj marketinga i upravljanje marketingom kroz 6 koncepcija: od koncepcije proizvodnje, koncepcije proizvoda, koncepcije prodaje, koncepcije marketinga, koncepcije potrošača pa sve do koncepcije društvenoga marketinga. Autori prikazuju dvije različite razine primjene marketinga, mikromarketing i makromarketing. U poglavlju su opisane temeljne funkcije marketinga te odnos marketinga i drugih funkcija u poduzeću.
marketing, mikromarketing, makromarketing
nije evidentirano
engleski
Defining Marketing
nije evidentirano
marketing, micromarketing, macromarketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-28.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2004.
953-99712-0-9