Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pojmovno određenje marketinga (CROSBI ID 42504)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo Pojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

hrvatski

Pojmovno određenje marketinga

Autori definiraju pojam marketinga kao koncepcije, procesa i znanstvene discipline. Također, opisuju se razvoj marketinga i upravljanje marketingom kroz 6 koncepcija: od koncepcije proizvodnje, koncepcije proizvoda, koncepcije prodaje, koncepcije marketinga, koncepcije potrošača pa sve do koncepcije društvenoga marketinga. Autori prikazuju dvije različite razine primjene marketinga, mikromarketing i makromarketing. U poglavlju su opisane temeljne funkcije marketinga te odnos marketinga i drugih funkcija u poduzeću.

marketing, mikromarketing, makromarketing

nije evidentirano

engleski

Defining Marketing

nije evidentirano

marketing, micromarketing, macromarketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-28.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada

Ekonomija