Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima (CROSBI ID 568659)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vojković, Goran
hrvatski
Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima
Promidžbene i srodne aktivnosti putem elektroničkih medija stupanjem na snagu novog Zakona o elektroničkim medijima (NN 153/09) postale su iznimno složeno i precizno regulirano područje. Kvalitetna promidžba u elektroničkim medijima više se ne može obavljati bez odgovarajuće pravne potpore. U članku se nakon kratkog uvoda u odredbe Zakona o elektroničkim medijima, govori o općim načelima elektroničkih medija, prepoznatljivosti komercijalne komunikacije, općim zabranama koje vrijede za takvu komunikaciju, sponzoriranom programu, plasmanu proizvoda, nagradnim igrama te oglašavanju.
promidžba; promocija; elektronički mediji; pravo
nije evidentirano
engleski
The Legal Framework for Advertising in Electronic Media
nije evidentirano
Advertising; Electronic Media; Law
nije evidentirano
Podaci o prilogu
727-735.
2010.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Momčilović, Hrvoje
Zagreb: Organizator
1330-6227
Podaci o skupu
Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse
ostalo
04.11.2010-05.11.2010
Opatija, Hrvatska