Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom (CROSBI ID 361887)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Stermečki, Ines Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Stermečki, Ines

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom

Cilj ovog rada je ispitati stvaranje marke proizvoda, na konkretnom primjeru marke Niveao među mladom populacijom

Marka proizvoda; Izgradnja marke; Nivea; Mlada populacija

nije evidentirano

engleski

Creating brand-building Nivea brand among young populations

nije evidentirano

Brand-building; Nivea; Young populations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

110

06.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija