Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491292

Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka


Miletić, Martina
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka
(Cedevita brand image in the category of powdered vitamin drinks)

Autori
Miletić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09.

Godina
2010

Stranica
76

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Imidž; Cedevita; kKategoriji; napitak
(Image; Cedevita; category; drinks)

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je ispitati: razliku između identiteta i imidža marke, na koji način marka izaziva emocije kod potrošača, te prepoznatljivost, privlačnost, karakteristike i prednost marke Cedevita kao praškog vitaminskog napitka, u odnosu na konkurentske proizvode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka