Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika (CROSBI ID 568588)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ruić, Renata ; Lukša, Žaklin Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Nada Vijtiuk (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Ruić, Renata ; Lukša, Žaklin

hrvatski

Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika

Rad prikazuje rezultate empirijskog istraživanja vrednovanja kod nastavnika biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Istraživanje se temelji na stajalištima 220 nastavnika iz cijele Hrvatske prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom koji se sastoji od otvorenih i zatvorenih pitanja, te skale sudova. Istraživanjem su obuhvaćeni nastavnici koji su završili nastavničke i nenastavničke studije, koji su kasnije polagali psihološko-pedagošku grupu predmeta. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove nastavnika o kvaliteti njihova obrazovanja kojim su stekli kompetencije za vrednovanje učenika. Ispitivani nastavnici smatraju da predmeti potrebni za osposobljavanje nastavnika za rad nisu kvalitetno organizirani i odrađeni, a nezadovoljni su i realiziranim sadržajima i oblikom obrazovanja metodike (frontalni rad). Nastavni plan i program predmeta potrebnih za stjecanje nastavničkih kompetencija nije ispunio njihova očekivanja i stoga većina ispitivanih nastavnika smatra da tijekom studija nisu dobro pripremljeni za stvarne situacije u nastavničkoj praksi. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da nema statistički značajne razlike u nezadovoljstvu stečenim kompetencijama između nastavnika koji su završili nastavničke studije i onih koji su nastavničke kompetencije stekli kroz dodatno pedagoško-psihološko obrazovanje.

nastavnik; metodika; biologija; kemija; vrednovanje; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Biology and Chemistry Teachers attitudes toward Education for Pupils Evaluation

nije evidentirano

teacher; methodology of educational activities; biology; chemistry; evaluation; quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nada Vijtiuk

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

978-953-7210-34-2

Podaci o skupu

2 simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja

predavanje

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kemija, Pedagogija, Biologija