Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika (CROSBI ID 568588)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ruić, Renata ; Lukša, Žaklin
hrvatski
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika
Rad prikazuje rezultate empirijskog istraživanja vrednovanja kod nastavnika biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Istraživanje se temelji na stajalištima 220 nastavnika iz cijele Hrvatske prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom koji se sastoji od otvorenih i zatvorenih pitanja, te skale sudova. Istraživanjem su obuhvaćeni nastavnici koji su završili nastavničke i nenastavničke studije, koji su kasnije polagali psihološko-pedagošku grupu predmeta. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove nastavnika o kvaliteti njihova obrazovanja kojim su stekli kompetencije za vrednovanje učenika. Ispitivani nastavnici smatraju da predmeti potrebni za osposobljavanje nastavnika za rad nisu kvalitetno organizirani i odrađeni, a nezadovoljni su i realiziranim sadržajima i oblikom obrazovanja metodike (frontalni rad). Nastavni plan i program predmeta potrebnih za stjecanje nastavničkih kompetencija nije ispunio njihova očekivanja i stoga većina ispitivanih nastavnika smatra da tijekom studija nisu dobro pripremljeni za stvarne situacije u nastavničkoj praksi. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da nema statistički značajne razlike u nezadovoljstvu stečenim kompetencijama između nastavnika koji su završili nastavničke studije i onih koji su nastavničke kompetencije stekli kroz dodatno pedagoško-psihološko obrazovanje.
nastavnik; metodika; biologija; kemija; vrednovanje; kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Biology and Chemistry Teachers attitudes toward Education for Pupils Evaluation
nije evidentirano
teacher; methodology of educational activities; biology; chemistry; evaluation; quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-26.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nada Vijtiuk
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
978-953-7210-34-2
Podaci o skupu
2 simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
predavanje
11.11.2010-13.11.2010
Zagreb, Hrvatska