Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske (CROSBI ID 167242)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Šimulčik, Damir ; Jurčević, Marinko
hrvatski
Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske
Pristupnik u ovom radu prikazuje primjenu ekonomike prometa kroz funkciju marketinga u prometu ukazujući na marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Republike Hrvatske. Rad prikazuje osnovna obilježja marketing koncepcije u prometu analizirajući značajke prometnog sustava Republike Hrvatske, ali i značajke marketinške kocepcije ukazujući na dosege marketing informacijskog sustava u procesu proizvodnje i plasmana prometne usluge. Na temelju zadobivenih spoznaja, ali i međunarodnim trendovima u komunikacijskim sustavima naglašeno je da marketinšku koncepciju, kako u cijelokupnom prometnom sustavu tako i u svim njegovim podsustavima, nužno je temeljiti na stalnom praćenju svjetskih i europskih prometnih trendova, stanjima i promjenama koje vladaju na tom specifičnom tržištu. Znanstveni doprinos rada temelji se na sustavnoj analizi mogućnosti marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Republike Hrvatske. Naime, informatička tehnologija, ali isvi drugi komunikacijski elementi u širem smislu predstavljaju dio prometnog sustava u cijelosti, te afirmacijom prometa osigurava se i podrška komunikološkim tehnologijama. Doprinos pristupnika se ogleda u inauguriranju marketing koncepcije kao modela afirmacije prometnog sustava, te povezivanju tehničko-tehnološki elemenata prometa sa elementima ekonomike prometnog sustava.
Marketing; komunikacijski sustav
nije evidentirano
engleski
Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske
nije evidentirano
Marketing; komunikacijski sustav
nije evidentirano