Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi mediji i novi oblici učenja (CROSBI ID 568336)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rodek, Stjepan Novi mediji i novi oblici učenja // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Josip Milat (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 21-21

Podaci o odgovornosti

Rodek, Stjepan

hrvatski

Novi mediji i novi oblici učenja

Novi mediji i novi oblici učenja već poduže predstavljaju aktualnu temu brojnih znanstvenih i stručnih skupova u svijetu i u nas. U nekim udžbenicima i priručnicima nude se i opširni katalozi novih oblika učenja, a preporuke za njihovo intenzivnije korištenje temelje se na pretpostavci kako su oni povezani s pozitivnim učincima u procesu učenja i nastave, premda još uvijek ne postoji dovoljan broj radova koji to i empirijski mogu potvrditi. Ono što je stvarno novo je primjena tih oblika i metoda u novom didaktičko-metodičkom aranžmanu učenja koji se temelji na primjeni računala i interneta. Cilj je priloga u tome da se analizom značajnijih radova i rezultata istraživanja identificiraju važni čimbenici za djelotvornu primjenu novih medija i novih oblika učenja u odgojno-obrazovnoj praksi.

Novi mediji; novi oblici učenja; didaktički aranžman; kultura učenja; djelotvornost medija

nije evidentirano

engleski

New media and new forms of learning

nije evidentirano

new media; new forms of learning; didactical arrangement; learning culture; media efficiency

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-21.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Digitalne tehnologije i novi oblici učenja

Josip Milat

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-31-5

Podaci o skupu

Digitalne tehnologije i novi oblici učenja

ostalo

28.10.2010-29.10.2010

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija