Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490137

Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi


Segetlija, Zdenko
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi // Suvremena trgovina, 35. (2010), 5.; 18-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi
(Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35. (2010), 5.; 18-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Maloprodaja; prodajna površina; bruto domaći proizvod (GDP); koncentracija; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac
(Retail trade; selling surface; gross domestic product (GDP); concentration; retail trade business unit; value chain;)

Sažetak
Razvijanjem maloprodajnih kapaciteta brže od razine opće gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske produbljuju se problemi distribucije hrvatskih proizvođača i na domaćem tržištu, jer se u Republiku Hrvatsku šire međunarodni vrijednosni lanci s jeftinijom robom. Marketinška je kratkovidnost u tome, što se ne sagledavaju vrijednosni lanci i mogućnosti suvremene informacijske tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)