Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi (CROSBI ID 167079)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi
Razvijanjem maloprodajnih kapaciteta brže od razine opće gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske produbljuju se problemi distribucije hrvatskih proizvođača i na domaćem tržištu, jer se u Republiku Hrvatsku šire međunarodni vrijednosni lanci s jeftinijom robom. Marketinška je kratkovidnost u tome, što se ne sagledavaju vrijednosni lanci i mogućnosti suvremene informacijske tehnologije.
maloprodaja; prodajna površina; bruto domaći proizvod (GDP); koncentracija; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac
nije evidentirano
engleski
Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure
nije evidentirano
retail trade; selling surface; gross domestic product (GDP); concentration; retail trade business unit; value chain;
nije evidentirano