Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementarne igre (CROSBI ID 361679)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brajdić, Marina Elementarne igre / Prskalo, Ivan (mentor); Petrinja, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Brajdić, Marina

Prskalo, Ivan

hrvatski

Elementarne igre

Diplomski rad podijeljen je na šest poglavlja, koji je započeo sa ''Kratkim povijesnim pregledom razvoja tjelesnog odgoja djece predškolske dobi''. Zatim je obuhvaćeno značenje točnog pojma elementarnih igara pod kojima podrazumijevamo najjednostavnije igre, koje još nemaju točno utvrđena pravila. Treće poglavlje posvećeno je ''Važnosti tjelesnog odgoja za djecu predškolske dobi'', u kojem je objašnjeno zašto je bitan tjelesni odgoj kod djece, kako su bitni pokreti i kretanje djeteta, što je djetetu potrebno za rast i razvoj te kako se te potrebe trebaju zadovoljiti. U poglavlju ''Podjela igara u predškolskoj dobi'', imamo tri vrste podijele igara – funkcionalna igra, simbolička igra te igra s pravilima. Kod svake igre opisano je ono što je bitno za koju igru. Funkcionalna igra obično se određuje kao igra novim funkcijama koje u djeteta sazrijevaju – motoričkim, osjetilnim i perceptivnim funkcijama. Simbolička igra veže se uz stvaralaštvo, razvoj kompetencije, proces istraživanja, govorni razvoj, koncentraciju, pozitivne emocije i na taj način pomaže djetetu da bolje shvati svijet. Igre s pravilima su uobičajene i općeprihvaćene igre koje sadrže odgojno-obrazovne zadatke. U petom poglavlju pisano je o ''Igrama u različitim kulturama'', tj. kako se igraju djeca Novog Zelanda, Slavonije i Velike Britanije. Uspoređujući igre Novog Zelanda, Slavonije i Velike Britanije, došla sam do zaključka da i nije neka velika razlika u igrama. Igre su pretežno iste, samo su različitog naziva i drugačijeg način igranja te su uloge drugačije. Zadnje poglavlje je ''Struktura igre'', tj. trajni elementi u strukturi igre, koji se dijele na pravila: osnovna, specifična i opća ; tip odvijanja igre: linearni s utvrđenim redoslijedom prema pincipu ''zatim'', razgranati s utvrđenim redoslijedom prema principu ''ako da onda'', te razgranati bez fiksiranog redoslijeda ; započinjanje igre: direktni i igrovni poziv, te formaliziran i neformaliziran način dijeljenja uloga ; i kraj igre: s poznatim i neizvjesnim ishodom.

Djeca; igralište; elementarne igre; razvoj; tjelesni odgoj

nije evidentirano

engleski

Elementary games

nije evidentirano

Children; elementary games; playground; development; physical education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

02.11.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Petrinja

Povezanost rada

Pedagogija