Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488536

Elementarne igre


Brajdić, Marina
Elementarne igre 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


Naslov
Elementarne igre
(Elementary games)

Autori
Brajdić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
02.11

Godina
2009

Stranica
46

Mentor
Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Djeca; igralište; elementarne igre; razvoj; tjelesni odgoj
(Children; elementary games; playground; development; physical education)

Sažetak
Diplomski rad podijeljen je na šest poglavlja, koji je započeo sa ''Kratkim povijesnim pregledom razvoja tjelesnog odgoja djece predškolske dobi''. Zatim je obuhvaćeno značenje točnog pojma elementarnih igara pod kojima podrazumijevamo najjednostavnije igre, koje još nemaju točno utvrđena pravila. Treće poglavlje posvećeno je ''Važnosti tjelesnog odgoja za djecu predškolske dobi'', u kojem je objašnjeno zašto je bitan tjelesni odgoj kod djece, kako su bitni pokreti i kretanje djeteta, što je djetetu potrebno za rast i razvoj te kako se te potrebe trebaju zadovoljiti. U poglavlju ''Podjela igara u predškolskoj dobi'', imamo tri vrste podijele igara – funkcionalna igra, simbolička igra te igra s pravilima. Kod svake igre opisano je ono što je bitno za koju igru. Funkcionalna igra obično se određuje kao igra novim funkcijama koje u djeteta sazrijevaju – motoričkim, osjetilnim i perceptivnim funkcijama. Simbolička igra veže se uz stvaralaštvo, razvoj kompetencije, proces istraživanja, govorni razvoj, koncentraciju, pozitivne emocije i na taj način pomaže djetetu da bolje shvati svijet. Igre s pravilima su uobičajene i općeprihvaćene igre koje sadrže odgojno-obrazovne zadatke. U petom poglavlju pisano je o ''Igrama u različitim kulturama'', tj. kako se igraju djeca Novog Zelanda, Slavonije i Velike Britanije. Uspoređujući igre Novog Zelanda, Slavonije i Velike Britanije, došla sam do zaključka da i nije neka velika razlika u igrama. Igre su pretežno iste, samo su različitog naziva i drugačijeg način igranja te su uloge drugačije. Zadnje poglavlje je ''Struktura igre'', tj. trajni elementi u strukturi igre, koji se dijele na pravila: osnovna, specifična i opća ; tip odvijanja igre: linearni s utvrđenim redoslijedom prema pincipu ''zatim'', razgranati s utvrđenim redoslijedom prema principu ''ako da onda'', te razgranati bez fiksiranog redoslijeda ; započinjanje igre: direktni i igrovni poziv, te formaliziran i neformaliziran način dijeljenja uloga ; i kraj igre: s poznatim i neizvjesnim ishodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb