Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj strateških hipoteza (CROSBI ID 361673)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dukmenić, Marko Razvoj strateških hipoteza / Dobrović, Željko (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2010

Podaci o odgovornosti

Dukmenić, Marko

Dobrović, Željko

hrvatski

Razvoj strateških hipoteza

Turbulentno okruženje i vrlo velika konkurentnost prisljavaju organizacije da svoje vrijeme, energiju, ljudske ali i financijske resurse usmjere mjerenju svojeg učinka kako bi ostvarila određene, unaprijed definirane strateške ciljeve. Ono što je bitno, a to je da sve više organizacija počinje shvaćati važnost mjerenja učinka, međutim brojna istraživanja još uvijek pokazuju kako su u većini organizacija sustavi za mjerenje nedovoljno razvijeni te prepuni nedostataka. Kao glavni nedostatak takvih sustava ističe se duboka urezanost u prošlost, bez obzira na velike promjene modernog poslovanja unazad nekoliko desetljeća. Ovdje se prvenstveno misli na veliko oslanjanje na financijske mjere učinaka, dok se nematerijalna imovina poput znanja zaposlenika, odnos s kupcima (klijentima) i dobavljačima te inovacijska kultura zanemaruju, a ona bi zapravo trebala predstavljati ključ u proizvodnji vrijednosti u današnjoj ekonomiji. Sve veću ulogu u današnjem okruženju ima poslovna strategija, no poražavajuća je činjenica da u prosjeku 40% top menadžera i 90% zaposlenika ne razumije postavljenu poslovnu strategiju, dok 30% onih koji razumiju strategiju ne vjeruju da će ona biti ostvarena. Isto tako, definirana strategija nije dovoljna sama po sebi, odluke koje se donose svakodnevno na svim razinama ne uvažavaju poslovnu strategiju, organizacije ne identificiraju vlastite pogreške i sukladno tome, ne uči iz njih. Organizacije, ukoliko žele opstati na tržištu, a time ujedno i biti konkurente, moraju si postaviti dva temeljna pitanja: • Radimo li prave stvari?, • Radimo li ih na pravi način?.

Strateško planiranje; Strategije; Uravnotežene bodovne tablice; Mjere; SWOT analiza

nije evidentirano

engleski

Development of Strategic Hypothesis

nije evidentirano

Strategic Planning; Strategy; Balanced Scorecard; Measure; SWOT Analisys

nije evidentirano

Podaci o izdanju

100

13.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti