Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja (CROSBI ID 567848)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
hrvatski
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku "made in (zemlja)" utječe na odlučivanje o izboru i kupnji proizvoda i usluga. Odnosno, percepcije koje potrošač stječe o proizvodu i usluzi iz određene zemlje, pod utjecajem su pozitivnog ili negativnog imagea zemlje porijekla. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla na izabranome tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativan image zemlje porijekla, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla. Posebice je to značajno za zemlje u tranziciji i razvoju, poput Hrvatske. Aktivnija uloga u nastupu na inozemnim tržištima za hrvatske je gospodarstvenike imperativ, a može se ostvatiti putem povećanja izvoza i/ili značajnijeg sudjelovanja u različitim oblicima međunarodne proizvodne suradnje. Pri tome, hrvatski proizvođači, gospodarske institucije i javne ustanove nužno moraju ulagati napore kako u upoznavanje imagea Hrvatske kao zemlje porijekla na stranim tržištima, tako i u njegovo kontinuirano poboljšanje.
image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja
nije evidentirano
engleski
Country-Of-Origin Image and Internationalization of Business Activities
nije evidentirano
country-of-origin image; internationalization of business activities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
101-106.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
953-98717-0-0
Podaci o skupu
Kongres CROMAR-a Hrvatske, 2001.
predavanje
15.11.2001-16.11.2001
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska