Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja (CROSBI ID 567848)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova. 2001. str. 101-106

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

hrvatski

Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja

Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku "made in (zemlja)" utječe na odlučivanje o izboru i kupnji proizvoda i usluga. Odnosno, percepcije koje potrošač stječe o proizvodu i usluzi iz određene zemlje, pod utjecajem su pozitivnog ili negativnog imagea zemlje porijekla. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla na izabranome tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativan image zemlje porijekla, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla. Posebice je to značajno za zemlje u tranziciji i razvoju, poput Hrvatske. Aktivnija uloga u nastupu na inozemnim tržištima za hrvatske je gospodarstvenike imperativ, a može se ostvatiti putem povećanja izvoza i/ili značajnijeg sudjelovanja u različitim oblicima međunarodne proizvodne suradnje. Pri tome, hrvatski proizvođači, gospodarske institucije i javne ustanove nužno moraju ulagati napore kako u upoznavanje imagea Hrvatske kao zemlje porijekla na stranim tržištima, tako i u njegovo kontinuirano poboljšanje.

image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja

nije evidentirano

engleski

Country-Of-Origin Image and Internationalization of Business Activities

nije evidentirano

country-of-origin image; internationalization of business activities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

101-106.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova

953-98717-0-0

Podaci o skupu

Kongres CROMAR-a Hrvatske, 2001.

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija