Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida (CROSBI ID 567788)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea
hrvatski
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
Ispitivanjem je obuhvaćeno 117 učenika bez oštećenja vida koji su školske godine 1999./2000. pohađali redovne osnovne škole na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije zajedno s 8 učenika oštećena vida. Najprije je izvršeno inicijalno ispitivanje stavova učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovne integracije učenika oštećena vida, zatim je primijenjen program za njihovu transformaciju u trajanju od tri mjeseca. Nakon toga je izvršeno finalno ispitivanje stavova. Rezultati su pokazali da stavovi učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida u inicijalnom i finalnom ispitivanju nisu sasvim pozitivni, te da postoje razlike u stavovima učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida između inicijalnog i finalnog ispitivanja.
stavovi; odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida
nije evidentirano
engleski
Mainstream School Students Attitudes Towards Educational Integration of Students with Visual Imapirment
nije evidentirano
attitudes; mainstream education of students with visual impairment;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
497-510.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman
Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna
Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
978-86-80113-98-2
Podaci o skupu
IV Naučno znanstveni skup: "Specijalna edukacija i rehabilitacija danas"
predavanje
24.09.2010-27.09.2010
Beograd, Srbija