Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske (CROSBI ID 361583)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Ivanković, Jadranka Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Jadranka

Mencer, Ivan

hrvatski

Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske

Autorica je analizirala društvenu odgovornost sa 3 razina: društva, potrošača i poduzeća. Cjelokupnu teoriju je primjenila na prehrambenu industriju RH i dokazala hipotezu da je društvena terorija danas jedan od temeljnih čimbenika uspjeha u marketinškoj strategiji razvoja poslovanja.

društvena odgovornost; marketinške misli; konkurentnost; prehrambena industrija

nije evidentirano

engleski

Socially responsible Marketing Strategy and Competitiveness of Croatian Food Industry

nije evidentirano

social Responsibility; Marketing Thought; Competitiveness; Food Industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

333

20.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija