Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske (CROSBI ID 361583)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Jadranka
Mencer, Ivan
hrvatski
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske
Autorica je analizirala društvenu odgovornost sa 3 razina: društva, potrošača i poduzeća. Cjelokupnu teoriju je primjenila na prehrambenu industriju RH i dokazala hipotezu da je društvena terorija danas jedan od temeljnih čimbenika uspjeha u marketinškoj strategiji razvoja poslovanja.
društvena odgovornost; marketinške misli; konkurentnost; prehrambena industrija
nije evidentirano
engleski
Socially responsible Marketing Strategy and Competitiveness of Croatian Food Industry
nije evidentirano
social Responsibility; Marketing Thought; Competitiveness; Food Industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
333
20.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka