Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487374

Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha


Milevčić Malenica, Andrea; Nađvinski, Sofija
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha // 4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka / Blaži, Draženka (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2010. str. 111-111 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 487374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha
(Comprehension differences in children with speech and language impairment and hearing impaired children)

Autori
Milevčić Malenica, Andrea ; Nađvinski, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka / Blaži, Draženka - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2010, 111-111

Skup
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.- 25. 09. 2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razumijevanje u djece s jezično-govornim poteškoćama ; djeca oštećena sluha
(Comprehension in children with speech and language impairment and hearing impaired children)

Sažetak
Ispitivali smo razlike u razumijevanju pisanog teksta u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha. U terapiji jezika, govora i slušanja, uočili smo da postoje razlike u razumijevanju obrađenog teksta između navedenih skupina. Ispitane su dvije skupine od po sedam učenika četvrtih razreda uključenih u kompleksnu rehabilitaciju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG u dobi od 10, 5 do 11, 5 godina. Svi ispitanici su imali urednu neverbalnu inteligenciju. Za ispitivanje smo koristili pisani tekst po težini, vokabularu i sadržaju adekvatan kronološkoj dobi, sazrijevanju psiholingvističkih sposobnosti i mogućnostima ispitanika. Preliminarni rezultati ukazuju da postoji značajna razlika u razumijevanju teksta između dvije ispitivane skupine. Skupina djece oštećena sluha je bolja u razumijevanju pisanog teksta od djece s jezično-govornim poteškoćama. Dobiveni rezultati upućuju na potrebu drugačijeg pristupa u njihovoj rehabilitaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Milevčić Malenica, Andrea; Nađvinski, Sofija
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha // 4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka / Blaži, Draženka (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2010. str. 111-111 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Milevčić Malenica, A. & Nađvinski, S. (2010) Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha. U: Blaži, D. (ur.)4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka.
@article{article, editor = {Bla\v{z}i, D.}, year = {2010}, pages = {111-111}, keywords = {razumijevanje u djece s jezi\v{c}no-govornim pote\v{s}ko\'{c}ama, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha}, title = {Razlike u razumijevanju u djece s jezi\v{c}no-govornim pote\v{s}ko\'{c}ama i djece o\v{s}te\'{c}ena sluha}, keyword = {razumijevanje u djece s jezi\v{c}no-govornim pote\v{s}ko\'{c}ama, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Bla\v{z}i, D.}, year = {2010}, pages = {111-111}, keywords = {Comprehension in children with speech and language impairment and hearing impaired children}, title = {Comprehension differences in children with speech and language impairment and hearing impaired children}, keyword = {Comprehension in children with speech and language impairment and hearing impaired children}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font