Informacijska tehnologija u funkciji napretka trgovine u recesiji (CROSBI ID 42358)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Ružić, Drago ; Jurić, Đurđica
hrvatski
Informacijska tehnologija u funkciji napretka trgovine u recesiji
Mogućnosti za gospodarski oporavak trgovine iz recesije treba tražiti u tehnološkim dostignućima koja su se do sada pokazala važnima za brojne pozitivne promjene u trgovini, a osobito one nastale u posljednje vrijeme u maloprodaji kao posljedica razvoja umrežene info-tehnologije. Uzimajući u obzir i dosadašnja istraživanja pokazat će se da je usvajanje info-tehnologije u funkciji oporavka maloprodaje u recesiji. Nužno je dati pregled o tome kakav je do sada bio odnos domaće maloprodaje prema info-tehnologiji. Preuzeti model vrijednosnog lanca u maloprodaji okosnica je za teorijsku obradu problema jer je u njemu razvidan doprinos pojedinih funkcija u stvaranju vrijednosti gdje se također može vidjeti i uloga info-tehnologije. Doprinos rada ne sastoji se u analizi svih čimbenika koji bi mogli stvoriti okolnosti za rast gospodarskih pokazatelja trgovine, nego samo na onih koji se odnose na usvajanje novih oblika info- tehnologije kao što su (engl.) "self-checking" sustavi, "pod" prijenosni uređaji, klupske kartice, (engl.) "life-cycle" upravljanje cijenama, RFID.
domaća maloprodaja, promjene, oblici informacijske tehnologije
nije evidentirano
engleski
Information technology as a function of retail advancement in recession
nije evidentirano
domestic retail trade, changes, information technology tools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-194.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi trgovine u recesiji
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženika ; Vouk Rudolf
Zagreb:
2010.
978-953-6025-38-1