Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487104

Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću


Zadravec, Jadranka
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću
(Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company)

Autori
Zadravec, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
18.10.

Godina
2010

Stranica
40

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Marketing; Usmena predaja; Prodaja; Farmaceutsko poduzeće
(Marketing; Word of Mouth; Sales; Pharmaceutical company)

Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja jesu utvrditi ulogu WOM marketinga i njegov značaj, odnosno koliko je učinkovita usmena predaja koju jedan kupac prenosi drugome o iskustvu kupljenog farmaceutskog prouzvoda ili usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka