Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digital media- educational software (CROSBI ID 42350)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila Digital media- educational software // Digitalni mediji - obrazovni softwer / Učiteljski fakultet Sombor (ur.). Sombor: MBM-plas, 2008. str. 1-460

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

engleski

Digital media- educational software

U okviru ovog udžbenika u prvom planu stoje informacijske i pedagoške mogućnosti i efekti obrazovanja u elektronskom okruženju. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja. Adekvatno tome višestruki su mogući oblici primjene u nastavi i s tim u vezi i nastavne aktivnosti. Očekivanja efekta koji potiče na učenje povezuju se između ostalog sa određenim funkcionalnostima i osobinama koje su svojstvene digitalnim medijima odnosno njihovim specifičnim ponudama. Osim kreiranja ponuda za učenje koje se zasnivaju na raznim vrstama kodiranja i tiču se različitih čulnih modaliteta tu su npr. interaktivni dodir sa objektima učenja, mogućnosti adaptacije na određene preduvjete za učenje, feedback uz određene aktivnosti učenja, istraživanje i simulacije ili na mreži bazirano stvaranje po mjestima distribuiranih sekcija za učenje u virtualnim prostorima. U kojoj mjeri su takvi potencijali iskorišteni, koji oblici i scenariji korištenja prevladavaju i da li su ispunjena očekivanja o promjeni kulture i rezultata učenja empirijsko je pitanje, koje treba da se pojasni u narednim poglavljima. Ali sveobuhvatna ocjena digitalnih medija mora da se odnosi i na druge odgojne i obrazovne kontekste kao na obrazovanje djece ranog uzrasta, rad sa omladinom, profesionalno obrazovanje i obrazovanje i usavršavanje odraslih. Osim toga potencijali digitalnih medija ogledaju se u principu u njihovom kulturnom značaju i njihovoj općeobrazovnoj vrijednosti. bavljenje digitalnim medijima u obrazovanju ne svede na medijsko-didaktička pitanja – i time u užem smislu na mogućnosti poboljšanja procesa učenja – onda će na vidjelo dospjeti drugi zadaci, koji se odnose na promjene izražene pojmom „ digitalne kulture“. Digitalni mediji stvaraju nove uvjete samorazumijevanja i razumijevanja svijeta i djeca i mladi ih koriste naročito u procesu neformalnog učenja. O ovom obliku stjecanja znanja i mogućnostima da se on poveže sa institucionaliziranim procesima učenja do sada se malo zna.

Digital media ; educational software

Recenzenti: Prof.dr.sc. Ante Munitić, redoviti profesor informacijskih znanosti Prof.dr.sc.Vladimir Mateljan, redoviti profesor informacijskih znanosti

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-460.

objavljeno

Podaci o knjizi

Digitalni mediji - obrazovni softwer

Učiteljski fakultet Sombor

Sombor: MBM-plas

2008.

978-86-83097-75-3

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti