Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486659

Komunikologija i menadžment


Nadrljanski, Mila
Komunikologija i menadžment, Split: Redak, 2010 (monografija)


Naslov
Komunikologija i menadžment
(Communication and management)

Autori
Nadrljanski, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2010

Stranica
203

ISBN
978-953-7595-22-7

Ključne riječi
komunikologija; menadžment; kulture komuniciranja; tehnike i sredstva komunikacija.
(communication; management; culture of communication; techniques and means of communication.)

Sažetak
Monografija je cjelovito referentno djelo pisano na istraživačkoj razini. Komunikologija i menadžment je monografija koja se na temelju teorijskog i empirijskog istraživanja bavi problematikom komuniciranja u suvremenom menadžmentu. U njoj su obrađeni pojam i značaj menadžmenta, metode istraživanja interakcija menadžmenta i komunikacije, zatim oblici, procesi i kulture komuniciranja. Dalje, rad se bavi, mjestom i ulogom komunikacija u poslovnim sustavima. Suvremeni komunikacijski diskurz je promatran u totalitetu njegovih funkcija i pojava, verbalnih i neverbalnih, govornih i pisanih formi, odnosa pošiljatelja i recipijenta, te konteksta u kojima se ostvaruju u poslovnim sustavima. Komunikologija i menadžment sistematski obrađuje najnovija saznanja o utjecaju komunikacije na menadžerska znanja i umijeća. Izbor teorijskih podloga je izvršen sa stajališta ključnih funkcija komunikacija u tvrtkama. U studiji se analitički sagledava da je za uspješno obavljanje tog posla, potrebne su određene vještine (skup specifičnih sposobnosti koje su rezultat znanja, informacija, prakse i dara). Komunikacija je bitan čimbenik, dojmova o organizaciji i može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha. Konstatira se da mendažment u uvjetima internet ekonomije mora se orijentirati na „nevidljive vrijednosti” ideje, informacije povezanosti – umrežavanje, a posebno intelektualni kapital. Sve su to danas značajni izvori konkurentske prednosti u opće. Uočeno je da je stvaranje menadžerske komunikološke kulture dugotrajan i naporan proces, te da je za njegov uspješan nastanak i nastavak potrebna neviđena upornost i entuzijazam njegovih nosilaca. Drugi dio monografije je posvećen empirijskim istraživanjima fenomenologije komunikacije i menadžmenta. Putem sedam terenskih istraživanja analiziraju funkciju menadžmenta s komunikacijskog stajališta i tom prilikom koriste se adekvatni instrumenti i statističke metode u obradi anketnih upitnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Recezenti: : Prof.dr.sc. Ante Munitić, redoviti profesor informacijskih znanosti Prof.dr.sc. Slavko Šimundić, redoviti profesor informacijskih znanosti Prof.dr.sc. Frane Mitrović, izvanredni profesor, ekonomske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mila Nadrljanski (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Nadrljanski, Mila
Komunikologija i menadžment, Split: Redak, 2010 (monografija)
Nadrljanski, M. (2010) Komunikologija i menadžment. Split, Redak.
@book{book, author = {Nadrljanski, M.}, year = {2010}, pages = {203}, keywords = {communication, management, culture of communication, techniques and means of communication.}, isbn = {978-953-7595-22-7}, title = {Communication and management}, keyword = {communication, management, culture of communication, techniques and means of communication.}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }