Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486644

Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama


Trajkovski Višić, Biljana; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana
Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama // 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Boris Neljak (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2010. str. 395-399 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama

Autori
Trajkovski Višić, Biljana ; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Boris Neljak - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2010, 395-399

ISBN
978-953-95082-6-3

Skup
19. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE INDIVIDUALIZACIJA RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22-26.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada

Sažetak
U području tjelesne i zdravstvene kulture preduvjet individualizacije u radu s učenicima s posebnim potrebama je rad prema prilagođenom nastavnom planu i programu kojeg učitelj ili kineziolog izrađuje na osnovi autentičnog antropološkog stanja učenika u suradnji s liječnikom školske medicine i defektologom. Prilikom rada s djecom s teškoćama u razvoju bitno je dobro upoznati pojedino dijete i rukovoditi se mišlju da granice koje može prijeći ne postoje, te da sve što napravi, uz našu pomoć, u području svog tjelesnog razvoja utjecat će na unaprjeđenje zdravstvenog statusa. Budući da neka istraživanja upućuju da se tjelesnim vježbanjem najviše može poboljšati kardiovaskularna izdržljivosti djece s niskim motoričkim kompetencijama, u čiju kategoriju pripadaju i neka djeca s lakšim teškoćama u razvoju (Hands, 2008.), treba takvoj djeci to i omogućiti i stvoriti navike za redovitim vježbanjem i onda kada nisu uključena u neke od grupnih programa tjelesnog vježbanja. U području tjelesne i zdravstvene kulture, treba težiti da se djeca s teškoćama u razvoju uključe u redovitu nastavu te da unutar svojeg razreda, zajedno sa svojim učiteljem (učiteljicom razredne nastave) ili kineziologom, istodobno, kao i ostala djeca na satu tjelesne i zdravstvene kulture sudjeluju u prilagođenom tjelesnom programu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb