Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama (CROSBI ID 567351)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Trajkovski Višić, Biljana ; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama // 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Boris Neljak (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 395-399

Podaci o odgovornosti

Trajkovski Višić, Biljana ; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana

hrvatski

Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama

U području tjelesne i zdravstvene kulture preduvjet individualizacije u radu s učenicima s posebnim potrebama je rad prema prilagođenom nastavnom planu i programu kojeg učitelj ili kineziolog izrađuje na osnovi autentičnog antropološkog stanja učenika u suradnji s liječnikom školske medicine i defektologom. Prilikom rada s djecom s teškoćama u razvoju bitno je dobro upoznati pojedino dijete i rukovoditi se mišlju da granice koje može prijeći ne postoje, te da sve što napravi, uz našu pomoć, u području svog tjelesnog razvoja utjecat će na unaprjeđenje zdravstvenog statusa. Budući da neka istraživanja upućuju da se tjelesnim vježbanjem najviše može poboljšati kardiovaskularna izdržljivosti djece s niskim motoričkim kompetencijama, u čiju kategoriju pripadaju i neka djeca s lakšim teškoćama u razvoju (Hands, 2008.), treba takvoj djeci to i omogućiti i stvoriti navike za redovitim vježbanjem i onda kada nisu uključena u neke od grupnih programa tjelesnog vježbanja. U području tjelesne i zdravstvene kulture, treba težiti da se djeca s teškoćama u razvoju uključe u redovitu nastavu te da unutar svojeg razreda, zajedno sa svojim učiteljem (učiteljicom razredne nastave) ili kineziologom, istodobno, kao i ostala djeca na satu tjelesne i zdravstvene kulture sudjeluju u prilagođenom tjelesnom programu.

djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada

nije evidentirano

engleski

Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama

nije evidentirano

djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada

nije evidentirano

Podaci o prilogu

395-399.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Boris Neljak

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-95082-6-3

Podaci o skupu

19. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

predavanje

22.06.2010-26.06.2010

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Pedagogija