Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama (CROSBI ID 567351)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Trajkovski Višić, Biljana ; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana
hrvatski
Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama
U području tjelesne i zdravstvene kulture preduvjet individualizacije u radu s učenicima s posebnim potrebama je rad prema prilagođenom nastavnom planu i programu kojeg učitelj ili kineziolog izrađuje na osnovi autentičnog antropološkog stanja učenika u suradnji s liječnikom školske medicine i defektologom. Prilikom rada s djecom s teškoćama u razvoju bitno je dobro upoznati pojedino dijete i rukovoditi se mišlju da granice koje može prijeći ne postoje, te da sve što napravi, uz našu pomoć, u području svog tjelesnog razvoja utjecat će na unaprjeđenje zdravstvenog statusa. Budući da neka istraživanja upućuju da se tjelesnim vježbanjem najviše može poboljšati kardiovaskularna izdržljivosti djece s niskim motoričkim kompetencijama, u čiju kategoriju pripadaju i neka djeca s lakšim teškoćama u razvoju (Hands, 2008.), treba takvoj djeci to i omogućiti i stvoriti navike za redovitim vježbanjem i onda kada nisu uključena u neke od grupnih programa tjelesnog vježbanja. U području tjelesne i zdravstvene kulture, treba težiti da se djeca s teškoćama u razvoju uključe u redovitu nastavu te da unutar svojeg razreda, zajedno sa svojim učiteljem (učiteljicom razredne nastave) ili kineziologom, istodobno, kao i ostala djeca na satu tjelesne i zdravstvene kulture sudjeluju u prilagođenom tjelesnom programu.
djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada
nije evidentirano
engleski
Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama
nije evidentirano
djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada
nije evidentirano
Podaci o prilogu
395-399.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Boris Neljak
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-95082-6-3
Podaci o skupu
19. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
predavanje
22.06.2010-26.06.2010
Poreč, Hrvatska