izvor podataka: crosbi
!
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela (CROSBI ID 361407)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Vrtačić, Sanja
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Vrtačić, Sanja
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela
Cilj ovog rada je dokazati teoriju o segmentaciji, ciljanju i pozicioniranju kroz anketni upitnik u kojem se istražuje koliko se Dolcela uspjela uspješno pozicionirati u svijest potrošača.
Pozicioniranje; Proizvod; Podravkina marka Dolcela
nije evidentirano
engleski
Product positioning in the case of Podravka brands Dolcela
nije evidentirano
Oositioning; Product; Podravka brands Dolcela
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
20.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove