Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela (CROSBI ID 361407)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vrtačić, Sanja Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Vrtačić, Sanja

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela

Cilj ovog rada je dokazati teoriju o segmentaciji, ciljanju i pozicioniranju kroz anketni upitnik u kojem se istražuje koliko se Dolcela uspjela uspješno pozicionirati u svijest potrošača.

Pozicioniranje; Proizvod; Podravkina marka Dolcela

nije evidentirano

engleski

Product positioning in the case of Podravka brands Dolcela

nije evidentirano

Oositioning; Product; Podravka brands Dolcela

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

20.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija