Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486403

Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela


Vrtačić, Sanja
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela
(Product positioning in the case of Podravka brands Dolcela)

Autori
Vrtačić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
20.09.

Godina
2010

Stranica
26

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Pozicioniranje; Proizvod; Podravkina marka Dolcela
(Oositioning; Product; Podravka brands Dolcela)

Sažetak
Cilj ovog rada je dokazati teoriju o segmentaciji, ciljanju i pozicioniranju kroz anketni upitnik u kojem se istražuje koliko se Dolcela uspjela uspješno pozicionirati u svijest potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka