Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486377

Uvođenje novog proizvoda na tržište


Radelić, Bojana
Uvođenje novog proizvoda na tržište 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uvođenje novog proizvoda na tržište
(Introducing a new product on the market)

Autori
Radelić, Bojana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09.

Godina
2010

Stranica
33

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Novog proizvoda; Tržište
(New product; Market)

Sažetak
Cilj ovoga rada je istražiti sve relevantne činjenice o uvođenju novog proizvoda na tržište te istražiti čimbenike koji su važni prije donošenja odluke o plasiranju novog proizvoda na tržište, na način da se utvrde značajke tržišta općenito te da se analiziraju čimbenici poput okruženja, segmentacije tržišta i marketing miksa proizvoda na temelju kojih će se proizvod što uspješnije uvesti na tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka