Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486372

Snaga gerilskog marketinga


Vuković, Ranko
Snaga gerilskog marketinga 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Snaga gerilskog marketinga
(The power of guerrilla marketing)

Autori
Vuković, Ranko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
24.09.

Godina
2010

Stranica
25

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Snaga; Gerilski marketing
(Power; Guerrilla marketing)

Sažetak
Cilj rada je putem ekspreimentalnog primjera usporediti učinak kreativnog gerilskog pristupa i standardnog uobičajenog pristupa marketingu, sa svrhom dokazivanja teze da gerilski pristup polučuje bolje rezultate od konvencionalnog preistupa te da je i odnos prema kupcima ključan faktor toga uspjeha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka