Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji (CROSBI ID 361310)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pancirov, Tomislav Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Pancirov, Tomislav

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji

Svrha ovog rada je istražiti kako karakteristika oglasne poruke utječe na odluku o kupnji kod studentske populacije u republici hrvatskoj.

Utjecaj; Karakteristike oglasne poruke; Odluka o kupnji

nije evidentirano

engleski

Influence of advertising messages on the decision to purchase

nije evidentirano

Influence; Advertising messages; Decision to purchase

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

27.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija