Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485712

Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe


Vidaković, Violeta
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe
(A holistic approach to marketing the Atlantic Group)

Autori
Vidaković, Violeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
14.09.

Godina
2010

Stranica
93

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Holistički pristup; Marketing; Atlantic Grupa
(Holistic approach; Marketing; Atlantic Group)

Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja: definirati i analizirati dimenziju holističkog marketinga, istaknuti interni marketing kao nedovoljno iskorišteni izvor konkurentnosti, otkriti organizaciju i provedbu marketing aktivnosti u poslovanju Atlantic Grupe, istražiti primjenu holističkog marketinga u Atlantic Grupi, utvrditi način motiviranja i zadovoljenja potreba internih potrošača, tj. djelatnika u Atlantic Grupi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka