Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe (CROSBI ID 361303)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vidaković, Violeta
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe
Svrha i ciljevi istraživanja: definirati i analizirati dimenziju holističkog marketinga, istaknuti interni marketing kao nedovoljno iskorišteni izvor konkurentnosti, otkriti organizaciju i provedbu marketing aktivnosti u poslovanju Atlantic Grupe, istražiti primjenu holističkog marketinga u Atlantic Grupi, utvrditi način motiviranja i zadovoljenja potreba internih potrošača, tj. djelatnika u Atlantic Grupi.
Holistički pristup; Marketing; Atlantic Grupa
nije evidentirano
engleski
A holistic approach to marketing the Atlantic Group
nije evidentirano
Holistic approach; Marketing; Atlantic Group
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
14.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka