Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe (CROSBI ID 361303)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vidaković, Violeta Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Vidaković, Violeta

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe

Svrha i ciljevi istraživanja: definirati i analizirati dimenziju holističkog marketinga, istaknuti interni marketing kao nedovoljno iskorišteni izvor konkurentnosti, otkriti organizaciju i provedbu marketing aktivnosti u poslovanju Atlantic Grupe, istražiti primjenu holističkog marketinga u Atlantic Grupi, utvrditi način motiviranja i zadovoljenja potreba internih potrošača, tj. djelatnika u Atlantic Grupi.

Holistički pristup; Marketing; Atlantic Grupa

nije evidentirano

engleski

A holistic approach to marketing the Atlantic Group

nije evidentirano

Holistic approach; Marketing; Atlantic Group

nije evidentirano

Podaci o izdanju

93

14.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija