Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485700

Pozicioniranje izvorske vode "Jane"


Kurpejović, Mersija
Pozicioniranje izvorske vode "Jane" 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rjeka


Naslov
Pozicioniranje izvorske vode "Jane"
(Positioning spring water "Jana")

Autori
Kurpejović, Mersija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rjeka

Datum
23.09.

Godina
2010

Stranica
26

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Pozicioniranje; Izvorska voda
(Positioning; Spring water)

Sažetak
Cilj je pokazati kako je upravo "Jana" zahvaljujići prepoznatljivoj marki postigla uspjeh koji se pokazao kroz uspješan plasman na američko tržište. Svrha ovog rada je također prikazati kako bi se trebala zauzimati pozicija na tržištu sa supstitutima i koje su greške moguće prilikom zauzimanja tržišne pozicije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka