Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja (CROSBI ID 361299)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pletikosa, Vanja Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Pletikosa, Vanja

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja

Svrha rada je utvrditi čimbenika koji utječu na veće zapažanje marki proizvoda prikriveno oglašenih u određenom vizualnom mediju. Stoga će cilj ovog istraživanja biti spoznati temelje prikrivenog oglašavanja, razlike i sličnosti između klasičnog oglašavanja putem promocijskog miksa i prikrivenog oglašavanja, povijesni razvoj prikrivenog oglašavanja s naglaskom na razvoj u filmskoj industriji te čimbenike koji utječu na moć uočavanja prikrivenog oglašavanja.

Čimbenici zapažanja; Prikriveno oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Describing observations hidden advertising

nije evidentirano

Describing observations; Hidden advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

23.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija