Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485687

Oglašavanje u Karlovačkoj pivovari


Basara, Mateja
Oglašavanje u Karlovačkoj pivovari 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Oglašavanje u Karlovačkoj pivovari
(Advertise in Karlovac Brewery)

Autori
Basara, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09.

Godina
2010

Stranica
84

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Oglašavanje; Karlovačka pivovara
(Advertise; Karlovac Brewery)

Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada je ukazati na važnost oglašavanja kako sastavnog dijela promocije te prikazati kako oglašavanje djeluje na povezivanje proizvoda ili usluga s potrošačem. Ciljevi ovog rada vežu se za definiranje elemenata oglašavanja, analizu masovnih medija s posebnim naglaskom na televizijsko oglašavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka