Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485684

Upravljanje markom u neprofitnim organizacijama


Korić, Andrea
Upravljanje markom u neprofitnim organizacijama 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Upravljanje markom u neprofitnim organizacijama
(Brand management in nonprofit organizations)

Autori
Korić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09.

Godina
2010

Stranica
52

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Upravljanje markom; Neprofitne organizacije
(Brand management; Nonprofit organizations)

Sažetak
Prvi cilj ovog rada je objašnjavanje veze između marketinga i društva. Unutar ovog cilja, potrebno je objasniti temeljne postavke neprofitnog marketinga u usporedbi s profitnim. Sljedeći cilj rada je proučiti upravljanje markom kako izraženu potrebu suvremenog poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka