Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485063

Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda


Golubić, Damira
Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 485063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda
(Application of market penetration strategy on the market of dishwashers and its complementary products)

Autori
Golubić, Damira

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
12.05

Godina
2009

Stranica
139

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
strategija penetracije; perilica posuđa; komplementarni proizvodi
(market penetration strategy; dishwashing machine; complementary product)

Sažetak
Strategija tržišne penetracije jedna je od često korištenih marketinških strategija. Bazirana na Ansoffovoj matrici rasta, marketinška strategija tržišne penetracije pretpostavlja aktivnosti na postojećem tržištu nudeći postojeće proizvode. U ovom radu je fokus na privlačenju nekorisnika, odnosno povećanju penetracije određenog proizvoda. Na tržištu trajnih dobara, obzirom na trenutni položaj Hrvatske i kupovnu moć građana, postoji velik potencijal rasta. Osim perilice posuđa, trajna dobra koja su mogla biti predmetom istraživanja obzirom na potencijal rasta stope penetracije su klimatizacijski uređaji, DVD aparati, sušilice rublja, osobno računalo i sl. Predmet magistarskog rada je primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda. Penetracija perilica posuđa u Republici Hrvatskoj ulazi u fazu ubrzanog rasta koristeći klasičnu S-krivulju vanjskog utjecaja. Pravilna primjena strategije penetracije i razrada aktivnosti za pospješenje rasta penetracije od iznimne je važnosti u ovoj fazi. Osim samih perilica posuđa, analize obuhvaćaju i tržišta komplementarnih proizvoda. Za potrebe istraživanja, potrošači su podijeljeni u dvije osnovne skupine ; korisnici i nekorisnici. Nekorisnici su podijeljeni na dvije podskupine prema iskazanoj namjeri kupovine perilice. Prema rezultatima istraživanja, povećanje penetracije perilica posuđa direktno utječe na povećanje tržišnog potencijala komplementarnih proizvoda. Povećanje penetracije perilica posuđa potiče kupovinu premium deterdženata za automatsko pranje posuđa čime se utječe na vrijednosno povećanje tržišta deterženata za automatsko pranje posuđa. Pristup nekorisnicima perilica posuđa treba biti prilagođen podskupinama nekorisnika uočenih na tržištu. Nekorisnici koji namjeravaju postati korisnici spremni su postati korisnicima ukoliko se uklone racionalne barijere. Uočeno je nedovoljno poznavanje prednosti perilice posuđa u odnosu na ručno pranje posuđa. Jedina prednost koju poznaje većina nekorisnika s namjerom kupnje je više slobodnog vremena. Nekorisnici koji ne žele postati korisnici veći značaj pridaju emotivnim barijerama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Golubić, Damira
Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Golubić, D. (2009) 'Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Golubi\'{c}, D.}, year = {2009}, pages = {139}, keywords = {strategija penetracije, perilica posu\dja, komplementarni proizvodi}, title = {Primjena strategije penetracije na tr\v{z}i\v{s}tu perilica posu\dja i komplementarnih proizvoda}, keyword = {strategija penetracije, perilica posu\dja, komplementarni proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Golubi\'{c}, D.}, year = {2009}, pages = {139}, keywords = {market penetration strategy, dishwashing machine, complementary product}, title = {Application of market penetration strategy on the market of dishwashers and its complementary products}, keyword = {market penetration strategy, dishwashing machine, complementary product}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font