Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485000

Novi marketinški mediji


Gregurec, Iva
Novi marketinški mediji // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, Split, 2010. str. 323-331


Naslov
Novi marketinški mediji
(New marketing media)

Autori
Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Dobrinić, Damir

Izdavač
Redak, Split

Grad
Split

Godina
2010

Raspon stranica
323-331

ISBN
978-953-7595-23-4

Ključne riječi
Novi marketinški mediji, internet, društveno umrežavanje, Facebook
(new marketing media, Internet, social networking, Facebook)

Sažetak
Poglavlje prikazuje Internet, ali prvenstveno socijalno umrežavanje kao jedan od svjetskih trendova koji postaje sve popularniji i kao marketinški medij. Trenutno najpopularnija socijalna mreža u svijetu je Facebook, pa je iz tog razloga ova mreža izabrana kao primjer korištenja socijalnog umrežavanja u marketinške svrhe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Gregurec, Iva
Novi marketinški mediji // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.).
Split: Redak, Split, 2010. str. 323-331
Gregurec, I. (2010) Novi marketinški mediji. U: Dobrinić, D. (ur.) Osnove marketinga. Split, Redak, Split, str. 323-331.
@inbook{inbook, author = {Gregurec, I.}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {323-331}, keywords = {new marketing media, Internet, social networking, Facebook}, isbn = {978-953-7595-23-4}, title = {New marketing media}, keyword = {new marketing media, Internet, social networking, Facebook}, publisher = {Redak, Split}, publisherplace = {Split} }