Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međunarodni/globalni marketing (CROSBI ID 42320)

Prilog u knjizi | stručni rad

Gregurec, Iva Međunarodni/globalni marketing // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.). Split: Redak, 2010. str. 313-322

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva

hrvatski

Međunarodni/globalni marketing

Poglavlje definira međunarodni marketing i uspoređuje njegove karakteristike s karakteristikama domaćeg marketinga. Ističe se zašto je važno prilagođavati elemente marketinškog miksa različitim tržištima te treba li odabrati standardizaciju ili adaptaciju tih elemenata.

međunarodni marketing, standardizacija, adaptacija, elementi marketinškog miksa

nije evidentirano

engleski

International/Global marketing

nije evidentirano

international marketing, standardization, adaptation, marketing mix elements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

313-322.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Dobrinić, Damir

Split: Redak

2010.

978-953-7595-23-4

Povezanost rada

Ekonomija