Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima (CROSBI ID 42319)

Prilog u knjizi | stručni rad

Klačmer Čalopa, Marina Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima // Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi. / Divjak, Blaženka (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 207-209

Podaci o odgovornosti

Klačmer Čalopa, Marina

hrvatski

Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima

Ovaj dio knjige obrađuje marketinška pitanja i potrebne generičke vještine vezane uz međunarodne projekte, a pisan je s pozicije hrvatskih partnera i koordinatora na projektu. Posebno je obrađen dio uz upravljanje vremenom na projektima.

Upravljanje vremenom, međunarodni projekti

nije evidentirano

engleski

Marketing and generic skills in international projects

nije evidentirano

Time management, international projects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

207-209.

objavljeno

Podaci o knjizi

Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi.

Divjak, Blaženka

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-7304-58-4

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti