izvor podataka: crosbi
!
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima (CROSBI ID 42319)
Prilog u knjizi | stručni rad
Klačmer Čalopa, Marina
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima // Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi. / Divjak, Blaženka (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 207-209
Podaci o odgovornosti
Klačmer Čalopa, Marina
hrvatski
Marketing i generičke vještine na međunarodnim projektima
Ovaj dio knjige obrađuje marketinška pitanja i potrebne generičke vještine vezane uz međunarodne projekte, a pisan je s pozicije hrvatskih partnera i koordinatora na projektu. Posebno je obrađen dio uz upravljanje vremenom na projektima.
Upravljanje vremenom, međunarodni projekti
nije evidentirano
engleski
Marketing and generic skills in international projects
nije evidentirano
Time management, international projects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-209.
objavljeno
Podaci o knjizi
Projekti u znanosti i razvoju. Europski programi.
Divjak, Blaženka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-7304-58-4
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove