Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu (CROSBI ID 361075)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matešić, Marija Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu / Vučković, Kristina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Matešić, Marija

Vučković, Kristina

hrvatski

Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu

Ovaj rad istražuje utjecaje novih komunikacijskih i medijskih kanala na hrvatsku korporativnu kulturu. U drugom poglavlju daje se pregled najznačajnijih sadržaja. U trećem poglavlju prikazana je odabrana metodologija za provedbu istraživanja. Rezultati analize opisani su kroz šest odjeljaka četvrtoga poglavlja - 1.) sveukupno korporativno prisustvo na društvenim medijima, 2.) korporativno prisustvo na Twitteru, 3.) korporativno prisustvo na Facebooku, 4.) korporativno prisustvo na YouTubeu, 5.) korporativno prisustvo na LinkedInu te 6.) korporativno prisustvo na Wikipediji. Glavni zaključci rada prikazani su u posljednjem poglavlju.

društveni medij; hrvatske tvrtke; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; upravljanje reputacijom u virtualnom okruženju; praćenje reputacije u virtualnom okruženju

nije evidentirano

engleski

Social Media Influence on Croatian Corporative Culture

nije evidentirano

social media; Croatian companies; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; online reputation management; online reputation monitoring

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

24.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti