Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu (CROSBI ID 361075)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matešić, Marija
Vučković, Kristina
hrvatski
Utjecaji društvenih medija na hrvatsku korporativnu kulturu
Ovaj rad istražuje utjecaje novih komunikacijskih i medijskih kanala na hrvatsku korporativnu kulturu. U drugom poglavlju daje se pregled najznačajnijih sadržaja. U trećem poglavlju prikazana je odabrana metodologija za provedbu istraživanja. Rezultati analize opisani su kroz šest odjeljaka četvrtoga poglavlja - 1.) sveukupno korporativno prisustvo na društvenim medijima, 2.) korporativno prisustvo na Twitteru, 3.) korporativno prisustvo na Facebooku, 4.) korporativno prisustvo na YouTubeu, 5.) korporativno prisustvo na LinkedInu te 6.) korporativno prisustvo na Wikipediji. Glavni zaključci rada prikazani su u posljednjem poglavlju.
društveni medij; hrvatske tvrtke; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; upravljanje reputacijom u virtualnom okruženju; praćenje reputacije u virtualnom okruženju
nije evidentirano
engleski
Social Media Influence on Croatian Corporative Culture
nije evidentirano
social media; Croatian companies; Twitter; Facebook; Linkedin; Youtube; Wikipedija; online reputation management; online reputation monitoring
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
24.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb