Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kupovne navike potrošača privatnih maraka (CROSBI ID 361060)

Ocjenski rad | diplomski rad

Milnović, Goran Kupovne navike potrošača privatnih maraka / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Milnović, Goran

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Kupovne navike potrošača privatnih maraka

Privatne marke su vrlo važan čimbenik u današnjem dinamičnom poslovnom svijetu. Od 1970-ih, njihova snaga i tempo su poboljšani, i postale su vrlo jak konkurent markama proizvođača. Konstantno ulaganje trgovaca u marketinške aktivnosti, kvalitetu proizvoda, njegovu ambalažu, te održavanje prihvatljive cijene učinilo je privatne marke strateškom prednosti u nadmetanju s konkurentima. Privatne marke sudjeluju u mnogim kategorijama proizvoda i na različitim razinama kvalitete. U Hrvatskoj, njihov udio posljednjih 15 godina ubrzano raste, kao posljedica ulaska stranih trgovačkih lanaca i povećanja koncentracije i liberalizacije svjetske trgovine. Danas predstavljaju glavnu ulogu svake prodajne strategije i sa svojim maržama su učinkovitije za trgovce od maraka proizvođača. Diplomski rad se sastoji od pregleda sekundarnih istraživanja s ciljem analize teorijskih stajališta i sugestija raznih autora o privatnim markama te primarnog istraživanja, na temelju prigodnog namjernog uzorka. Glavni cilj primarnoga istraživanja je percipirati i razumjeti kupovne navike i sklonosti potrošača privatnih maraka u Sisku, tijekom recesije. Ovo istraživanje potvrdilo je dosadašnja znanstvena istraživanja i otkrilo kako potrošači privatnih maraka, pogotovo u recesijskom razdoblju, mijenjaju svoje kupovne navike i zamjenjuju marke proizvođača s privatnim markama. Dugoročno gledano, nakon recesije, većina potrošača će i dalje konzumirati privatne marke, odnosno, zadržat će svoje kupovne navike stečene u recesiji.

privatne marke; recesija; kupovne navike

nije evidentirano

engleski

Purchasing habits of private label consumer

nije evidentirano

private label brands; recession; purchasing habits

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

28.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija