Kupovne navike potrošača privatnih maraka (CROSBI ID 361060)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milnović, Goran
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Kupovne navike potrošača privatnih maraka
Privatne marke su vrlo važan čimbenik u današnjem dinamičnom poslovnom svijetu. Od 1970-ih, njihova snaga i tempo su poboljšani, i postale su vrlo jak konkurent markama proizvođača. Konstantno ulaganje trgovaca u marketinške aktivnosti, kvalitetu proizvoda, njegovu ambalažu, te održavanje prihvatljive cijene učinilo je privatne marke strateškom prednosti u nadmetanju s konkurentima. Privatne marke sudjeluju u mnogim kategorijama proizvoda i na različitim razinama kvalitete. U Hrvatskoj, njihov udio posljednjih 15 godina ubrzano raste, kao posljedica ulaska stranih trgovačkih lanaca i povećanja koncentracije i liberalizacije svjetske trgovine. Danas predstavljaju glavnu ulogu svake prodajne strategije i sa svojim maržama su učinkovitije za trgovce od maraka proizvođača. Diplomski rad se sastoji od pregleda sekundarnih istraživanja s ciljem analize teorijskih stajališta i sugestija raznih autora o privatnim markama te primarnog istraživanja, na temelju prigodnog namjernog uzorka. Glavni cilj primarnoga istraživanja je percipirati i razumjeti kupovne navike i sklonosti potrošača privatnih maraka u Sisku, tijekom recesije. Ovo istraživanje potvrdilo je dosadašnja znanstvena istraživanja i otkrilo kako potrošači privatnih maraka, pogotovo u recesijskom razdoblju, mijenjaju svoje kupovne navike i zamjenjuju marke proizvođača s privatnim markama. Dugoročno gledano, nakon recesije, većina potrošača će i dalje konzumirati privatne marke, odnosno, zadržat će svoje kupovne navike stečene u recesiji.
privatne marke; recesija; kupovne navike
nije evidentirano
engleski
Purchasing habits of private label consumer
nije evidentirano
private label brands; recession; purchasing habits
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
28.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb