Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga (CROSBI ID 361059)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kraševac, Darija
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga
Poslovanje prema ekološkim standardima koje prati kvalitetno upravljanje markom i vjerodostojna marketinška komunikacija za poduzeće ima višestruke koristi koje se odnose na povećanje vrijednosti same marke, stjecanje pozitivnog imidža, diferencijaciju od konkurencije i privlačenje zelenih potrošača. Prilikom pozicioniranja poduzeća moraju podjednako voditi računa o emocionalnim i funkcionalnim elementima marke, a važno je da oko zelene inicijative okupe i na suradnju potaknu sve zaposlenike te pokrenu partnerstva s lokalnom zajednicom. Zeleni marketing u cjelini ne daje kratkoročne rezultate, odnosno poduzeća ne mogu računati na brzu zaradu već moraju biti spremna na ulaganja u održivu tehnologiju i kontinuirano povećavati vjerodostojnost i vrijednost svoje marke. Upravljanje zelenim markama pokazuje se kao vrlo učinkovito u hotelskoj industriji gdje ekološki standardi upravljanja hotelima omogućuju izdvajanje iz konkurencije i značajne uštede u poslovanju.
zelene marke; zeleni hoteli; upravljanje okolišem
nije evidentirano
engleski
Green products and services brand management
nije evidentirano
green brands; green hotels; environmental management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
28.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb