Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga (CROSBI ID 361059)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kraševac, Darija Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kraševac, Darija

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga

Poslovanje prema ekološkim standardima koje prati kvalitetno upravljanje markom i vjerodostojna marketinška komunikacija za poduzeće ima višestruke koristi koje se odnose na povećanje vrijednosti same marke, stjecanje pozitivnog imidža, diferencijaciju od konkurencije i privlačenje zelenih potrošača. Prilikom pozicioniranja poduzeća moraju podjednako voditi računa o emocionalnim i funkcionalnim elementima marke, a važno je da oko zelene inicijative okupe i na suradnju potaknu sve zaposlenike te pokrenu partnerstva s lokalnom zajednicom. Zeleni marketing u cjelini ne daje kratkoročne rezultate, odnosno poduzeća ne mogu računati na brzu zaradu već moraju biti spremna na ulaganja u održivu tehnologiju i kontinuirano povećavati vjerodostojnost i vrijednost svoje marke. Upravljanje zelenim markama pokazuje se kao vrlo učinkovito u hotelskoj industriji gdje ekološki standardi upravljanja hotelima omogućuju izdvajanje iz konkurencije i značajne uštede u poslovanju.

zelene marke; zeleni hoteli; upravljanje okolišem

nije evidentirano

engleski

Green products and services brand management

nije evidentirano

green brands; green hotels; environmental management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

28.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija