Poznate osobe kao nositelji marke (CROSBI ID 361058)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ignjatović, Petra
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Poznate osobe kao nositelji marke
Ovaj rad pruža pregled i analizu literature o korištenju poznatih osoba kao dijela marketinške komunikacije te nastoji istražiti kako poduzeća mogu odabrati pravu ličnost i upravljati tim resursom na način koji će ostvariti poželjne ishode. Autorica istražuje korištenje poznatih osoba kao izvora asocijacija na marku. Istražuju se karakteristike nositelja marke koje uvjetuju učinkovitost oglasa. Iako su potencijalne koristi strategije nositelja marke značajne, značajni su i troškovi i rizici. Istražuju se prednosti ove strategije, kao i moguće opasnosti. Nalazi pokazuju da značenja poznatih osoba koja su poželjna kao asocijacije na marku trebaju biti u skladu s drugim varijablama marketinškog miksa. Nositelj marke treba biti vjerodostojan, atraktivan i sukladan s proizvodom/markom. Nemogućnost upravljanja imidžem poznate osobe glavni je potencijalni nedostatak strategije nositelja marke. Promjena imidža poznate osobe ili javna kontroverzija mogu izazvati razorne posljedice za imidž marke.
nositelji marke; asocijacije na marku; Tiger Woods
nije evidentirano
engleski
Celebrity endorsement
nije evidentirano
celebrity endorsement; brand associations; Tiger Woods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
28.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb