Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznate osobe kao nositelji marke (CROSBI ID 361058)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ignjatović, Petra Poznate osobe kao nositelji marke / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Ignjatović, Petra

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Poznate osobe kao nositelji marke

Ovaj rad pruža pregled i analizu literature o korištenju poznatih osoba kao dijela marketinške komunikacije te nastoji istražiti kako poduzeća mogu odabrati pravu ličnost i upravljati tim resursom na način koji će ostvariti poželjne ishode. Autorica istražuje korištenje poznatih osoba kao izvora asocijacija na marku. Istražuju se karakteristike nositelja marke koje uvjetuju učinkovitost oglasa. Iako su potencijalne koristi strategije nositelja marke značajne, značajni su i troškovi i rizici. Istražuju se prednosti ove strategije, kao i moguće opasnosti. Nalazi pokazuju da značenja poznatih osoba koja su poželjna kao asocijacije na marku trebaju biti u skladu s drugim varijablama marketinškog miksa. Nositelj marke treba biti vjerodostojan, atraktivan i sukladan s proizvodom/markom. Nemogućnost upravljanja imidžem poznate osobe glavni je potencijalni nedostatak strategije nositelja marke. Promjena imidža poznate osobe ili javna kontroverzija mogu izazvati razorne posljedice za imidž marke.

nositelji marke; asocijacije na marku; Tiger Woods

nije evidentirano

engleski

Celebrity endorsement

nije evidentirano

celebrity endorsement; brand associations; Tiger Woods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

28.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija