Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing knjige iz područja dječje književnosti (CROSBI ID 361056)

Ocjenski rad | diplomski rad

Komarac, Tanja Marketing knjige iz područja dječje književnosti / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Komarac, Tanja

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing knjige iz područja dječje književnosti

Ovim diplomskim radom nastoji se istražiti marketing knjige kao specifično područje marketinga. Namjera je prikazati sve specifičnosti marketinga knjige kroz povijest i kroz elemente marketinškog miksa knjige. Isto tako, cilj je prikazati postupak upravljanja tržišnim obilježjima knjige kroz asortiman, kvalitetu, estetiku te obilježavanje i opremanje knjige. Kritičkom analizom domaće i inozemne znanstvene i stručne literature iz područja marketinga u izdavaštu, te korištenjem dedukivno-logičkog pristupa povezane su dosadašnje spoznaje iz marketinga knjige. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka koji su prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Zaključak je da je marketing neophodan dio procesa stvaranja i uspjeha knjige kao proizvoda. Isto tako, marketinška znanja su između ostalog potrebna u odabiru knjige za određeni segment potrošača, u procesu oblikovanja naslovnice i komuniciranja marke, s ciljem stvaranja lojalnosti marki knjige, izdavača ili autora. Navedene spoznaje dobivene su proučavanjem uspjeha serijala knjiga o Harry Potteru kroz poslovni slučaj poduzeća Algoritam d.o.o.

marketing; knjiga; Harry Potter

nije evidentirano

engleski

Children book marketing

nije evidentirano

marketing; book; Harry Potter

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

28.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija