Marketing knjige iz područja dječje književnosti (CROSBI ID 361056)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Komarac, Tanja
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing knjige iz područja dječje književnosti
Ovim diplomskim radom nastoji se istražiti marketing knjige kao specifično područje marketinga. Namjera je prikazati sve specifičnosti marketinga knjige kroz povijest i kroz elemente marketinškog miksa knjige. Isto tako, cilj je prikazati postupak upravljanja tržišnim obilježjima knjige kroz asortiman, kvalitetu, estetiku te obilježavanje i opremanje knjige. Kritičkom analizom domaće i inozemne znanstvene i stručne literature iz područja marketinga u izdavaštu, te korištenjem dedukivno-logičkog pristupa povezane su dosadašnje spoznaje iz marketinga knjige. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka koji su prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Zaključak je da je marketing neophodan dio procesa stvaranja i uspjeha knjige kao proizvoda. Isto tako, marketinška znanja su između ostalog potrebna u odabiru knjige za određeni segment potrošača, u procesu oblikovanja naslovnice i komuniciranja marke, s ciljem stvaranja lojalnosti marki knjige, izdavača ili autora. Navedene spoznaje dobivene su proučavanjem uspjeha serijala knjiga o Harry Potteru kroz poslovni slučaj poduzeća Algoritam d.o.o.
marketing; knjiga; Harry Potter
nije evidentirano
engleski
Children book marketing
nije evidentirano
marketing; book; Harry Potter
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
28.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb