Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? (CROSBI ID 566321)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Itrić, Katarina ; Pećina, Planinka Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 244-248

Podaci o odgovornosti

Itrić, Katarina ; Pećina, Planinka

hrvatski

Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?

Zadaci iz fizike imaju dvojaku namjenu u nastavi : rješavanje zadataka doprinosi usvajanju koncepata i znanja, i omogućuje provjeru dostignutih znanja i sposobnosti. Ipak učenicima su zadaci često velika muka, i ne rijetko ih doživljavaju kao monotone, besmislene i dosadne, što potom pripisuju i fizici u cjelini. Jedini izlaz iz ove situacije je stvaranje zadataka koji su zanimljivi i korisni, nadovezuju se na druge predmete i ne svode se na puko uvrštavanje u unaprijed pripremljeni matematički izraz, a istovremeno vjerno opisuju stvaran problem koji zanima učenike. Iako je konstrukcija ovakvih zadataka težak i dugotrajan posao, učenici i studenti to zaslužuju.

zadaci iz fizike; konceptualno razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Is it possible for physics assignments to be interesting?

nije evidentirano

physics assignments; conceptual understanding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

244-248.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

predavanje

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano