Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi? (CROSBI ID 566321)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Itrić, Katarina ; Pećina, Planinka
hrvatski
Mogu li zadaci iz fizike biti zanimljivi?
Zadaci iz fizike imaju dvojaku namjenu u nastavi : rješavanje zadataka doprinosi usvajanju koncepata i znanja, i omogućuje provjeru dostignutih znanja i sposobnosti. Ipak učenicima su zadaci često velika muka, i ne rijetko ih doživljavaju kao monotone, besmislene i dosadne, što potom pripisuju i fizici u cjelini. Jedini izlaz iz ove situacije je stvaranje zadataka koji su zanimljivi i korisni, nadovezuju se na druge predmete i ne svode se na puko uvrštavanje u unaprijed pripremljeni matematički izraz, a istovremeno vjerno opisuju stvaran problem koji zanima učenike. Iako je konstrukcija ovakvih zadataka težak i dugotrajan posao, učenici i studenti to zaslužuju.
zadaci iz fizike; konceptualno razumijevanje
nije evidentirano
engleski
Is it possible for physics assignments to be interesting?
nije evidentirano
physics assignments; conceptual understanding
nije evidentirano
Podaci o prilogu
244-248.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-13-0
Podaci o skupu
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike
predavanje
16.04.2009-18.04.2009
Primošten, Hrvatska