Strateško planiranje na poljoprivrednom gospodarstvu s ekološkom proizvodnjom (CROSBI ID 360938)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jukić, Lidija
Hadelan, Lari
hrvatski
Strateško planiranje na poljoprivrednom gospodarstvu s ekološkom proizvodnjom
U teorijskom dijelu rada navedene su osnovne značajke strateškog planiranja, važnost vizije, misije i ostalih dijelova strateškog menadžmenta. Definirana je važnost ekološke poljoprivrede s prikazom stanja ekološke poljoprivrede u Hrvatskoj, površinama i brojem proizvođača s certificiranom ekološkom proizvodnjom. U drugom dijelu rada pomoću intervjua na poljoprivrednom gospodarstvu analizirana je važnost i uloga planiranja proizvodnje, određivanja poslovnih ciljeva, poslovne misije i vizije poduzeća. Na modelnom primjeru poljoprivrednog gospodarstva s ekološke proizvodnjom grožđa i vina određena je poslovna vizija i misija te prikazan sažeti poslovni plan gospodarstva s osnovnim financijskim pokazateljima uspješnosti poslovanja.. Primjenom SWOT analize, određene su snage i slabosti, prilike i prijetnje ekološkog gospodarstva. Marketing planom definirani su potencijalni kupci, formirana cijena proizvoda te pretpostavljeni načini promidžbe proizvoda.
strategija; poslovno planiranje; ekološka poljoprivreda
nije evidentirano
engleski
Strategic planning of the organic agricultural enterprises
nije evidentirano
strategic; business planning; organic agriculture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
17.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb