Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 482887

Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo


Segetlija, Zdenko
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22. (2009), 1; 87-92 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
(Contemporary Management Development of Retail Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 22. (2009), 1; 87-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Trgovina na malo; menadžment; category management; marketing
(Retail trade; management; category management; marketing)

Sažetak
Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts
  • Referativnyi Zhurnal, Moskva