Shader programs (CROSBI ID 360855)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mikuš, Bruno
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
engleski
Shader programs
Ovim radom dan je pregled rada grafičkog cjevovoda s posebnim naglaskom na sjenčanje i jedinice za sjenčanje. Opisani su dostupni načini sjenčanja i programski jezici za njihovo ostvarenje. Napravljen je uvod u jezik HLSL te je u njemu implementiran jednostavan program za sjenčanje koji animira teksturu i primjenjuje jednostavno osvjetljenje. Razvijeni program je upotrebljen u implementaciji grafičke aplikacije koja koristi DirectX sučelje za komunikaciju sa grafičkim sklopovljem. Za razvoj su korišteni programski alati Render Monkey i Microsoft Visual Studio 2010. Analizirani su dobiveni rezultati i ustanovljeno je kako se programima za sjenčanje postižu bolje performanse.
graphics pipeline; shading units; shading; vertex shading; geometry shading; pixel shading; shading languages; HLSL; HLSL syntax; DirectX; shading programs; aplication of shading programs; texture animation; color animation; lighting
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
13.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska