Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481894

Marketinško upravljanje


Rocco, Fedor
Marketinško upravljanje / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2000


CROSBI ID: 481894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinško upravljanje
(Marketing management)

Autori
Rocco, Fedor

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2000

Stranica
324

ISBN
953-0-30317-3

Ključne riječi
marketing; strategija; upravljanje marketinškim funkcijama
(marketing; strategy; managing the marketing funkctions)

Sažetak
Hrvatska je na svom tranzicijskom putu zašla u sivu etapu svog gospodarenja. U takvoj situaciji ni marketing nije našao svoje mjesto... To je izazov ekonomskoj inteligenciji koja mora krajnjim naporima uraditi sve da se nametne nacionalnom gospodarstvu...

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Drugo dopunjeno izdanje



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rocco, Fedor
Marketinško upravljanje / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2000
Vuk, B. (ur.) (2000) Marketinško upravljanje. Zagreb. Školska knjiga.
@unknown{unknown, author = {Rocco, F.}, editor = {Vuk, B.}, year = {2000}, pages = {324}, keywords = {marketing, strategy, managing the marketing funkctions}, isbn = {953-0-30317-3}, title = {Marketing management}, keyword = {marketing, strategy, managing the marketing funkctions}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font