Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Partnersko odgajanje djece i učenika (CROSBI ID 565933)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Brust Nemet, Maja Partnersko odgajanje djece i učenika // Kriza odgoja i /ili odgoj u vrijeme krize Osijek, Hrvatska, 19.04.2010-21.04.2010

Podaci o odgovornosti

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Partnersko odgajanje djece i učenika

Škola kao odgojno-obrazovna ustanova i obitelj dvije su temeljne zajednice koje su uključene u učenikov život. Stvaranjem partnerskih odnosa omogućava se obitelji i učiteljima trajno poticanje, podržavanje i aktivno sudjelovanje u svakom dijelu odgojno-obrazovnoga rada učenika. Partnerski odnosi podrazumijevaju jednakopravne aktivne članove koji će zajednički surađivati sa ciljem stvaranja najprimjerenijeg okruženja za stjecanje učenikovih kompetencija. Učitelji su pokretači partnerskih odnosa, a pri tome bi trebali stvarati s obitelji međusobno povjerenje i poštovanje, bez obzira na obiteljski socijalni status, kulturne, jezične i vjerske razlike. Osposobljenost učitelja za uspostavljanje i održavanje partnerskih odnosa moguća je uz izmjene studijskih programa predmetnih učitelja te osobno cjeloživotno obrazovanje potpomognuto stručnim i znanstvenim seminarima. Nakon uvođenja Bolonjskoga procesa studijski programi predmetnih učitelja obogaćeni su stručnim predmetima, a nastavnički moduli i dalje imaju nekoliko pedagoško-psiholoških kolegija koji ne pružaju motivaciju i dovoljno znanja za obavljanje svih odgojnih poslova u školama. Promjenom studijskih programa i uvođenjem novih kolegija posvećenih upravo uspostavljanju pozitivnog ozračja u postmodernom, multikulturalnom i pluralnom društvu stvarat će se partnerski odnosi obitelji i škole koji će lakše prevladati krizu odgoja u hrvatskim školama. Postmoderno društvo zahtjeva individualni pristup svakom učeniku i roditelju s obzirom na njihove različitosti, stoga učitelji trebaju pronaći optimalan put stvaranja partnerskih odnosa. Partnerskim će odnosima učenici stjecati više povjerenja u okruženje jer će osjećati veću brigu za sebe, a pri tome će slijediti poboljšanje cjelokupnih odgojno-obrazovnih postignuća učenika. Škola na taj način postaje otvoreno mjesto gdje će obitelj biti obaviještena o svim aktivnostima škole, redovito dobivati informacije o mogućnostima potpore svome djetetu te će se moći aktivno uključiti u sve oblike odgojno-obrazovnoga procesa. Uzajamnom razmjenom informacija i aktivnim uključivanjem u konstruiranje školskoga kurikuluma, obitelj i škola bolje će razumjeti svoju djecu i učenike te pronalaziti učinkovite načine poticanja i povezivanja školskoga učenja i stvarnoga života. Partnerskim stvaranjem optimalnih uvjeta za stjecanje učenikovih kompetencija obitelj i škola pripremit će učenika za kvalitetno, aktivno i odgovorno življenje svestrane ličnosti i u vrijeme krize odgoja.

odgoj; partnerstvo; obitelj; škola

nije evidentirano

engleski

Partnership in Education of Children and Students

nije evidentirano

education; partnership; family; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kriza odgoja i /ili odgoj u vrijeme krize

predavanje

19.04.2010-21.04.2010

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija