Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi (CROSBI ID 565931)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi // First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings. Bitola, 2009. str. 126-134

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja

hrvatski

Procjena učenika o mogućnosti su-konstrukcije kurikula izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi

Nastavi kao okosnici školskoga rada pridaje se najviše pozornosti. Nastavni proces ne pruža učenicima sve što odgovara njihovim individualnim razvojnim potrebama, interesima i mogućnostima. Prevladavanje tih ograničenosti moguće je kroz izvannastavne i izvanškolske aktivnosti. Samostalnim odlučivanjem, čime se želi baviti izvan obvezne nastave, učeniku se pruža mogućnost za potvrđivanjem, dokazivanjem i za samoaktualizacijom. U radu iznosimo stanje broja i različitosti izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti tijekom 2007./2008. godine u 20 osnovnih škola grada Osijeka te rezultate procjene učenika jedne osječke osnovne škole o razlozima i motivima uključivanja u dvije najučestalije nastavne aktivnosti. Da bi kroz izvannastavne aktivnosti u osnovnoj školi poticali stvaralaštvo učenika važno je zadovoljiti krucijalne odrednice slobodnoga vremena, zadovoljenje potreba i interesa učenika te slobodu i izbornost. Istražili smo stoga i razinu mogućnosti učeničkih izbora u su-konstrukciji kurikula i realizaciji aktivnosti te školske čimbenike koji neposredno utječu na tijek i uspješnost izvođenja izvannastavnih aktivnosti. Oblikovanje i realizacija kurikula izvannastavnih aktivnosti uspješna je ako učenici imaju slobodu izbora u su-konstrukciji kurikula i izravnu uključenost u realizaciji odgojno-obrazovnoga procesa u tim aktivnostima.

učenici; učitelji; izvannastavne aktivnosti; kurikul; osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Students Estimates of the possibility of Co-constructing Curriculum in Extracurricular Activities in Primary School

nije evidentirano

students; extracurricular activities; curriculum in primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

126-134.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

First International Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice : proceedings

Bitola:

Podaci o skupu

nternational Conference "Talented and Gifted Creators of Progress" : theory and practice (1 ; 2009)

predavanje

16.10.2009-17.10.2009

Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija

Povezanost rada

Pedagogija