Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja (CROSBI ID 766548)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
hrvatski
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku «made in …» utječe na odlučivanje o izboru i kupovinu proizvoda i usluga. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla proizvoda na izabranom stranom tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativni image zemlje porijekla proizvoda, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla.
image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja
nije evidentirano
engleski
Product Country-of-Origin Image and Business Internationalization
nije evidentirano
product country-of-origin image; business internationalization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
HUP Novosti (Hrvatska udruga poslodavaca)
2002.
nije evidentirano
objavljeno