Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481252

Prikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits


Renko, Sanda
Prikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 1; 255-260 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


Naslov
Prikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits
(Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits)

Autori
Renko, Sanda

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 8 (2010), 1; 255-260

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
Maloprodaja
(Retailing)

Sažetak
Prvi dio knjige objašnjava maloprodaju čija se poslovna filozofija temelji na načelima brige za okoliš, društvenoj odgovornosti i ekonomskoj profitabilnosti, dok se drugi dio knjige odnosi na ostale revolucionarne trendove u maloprodaji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Marija Tomašević-Lišanin, )
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Vesna Brčić-Stipčević, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Sanda Renko, (246584)

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Journal of Economic Literature