Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet marketing (CROSBI ID 42245)

Prilog u knjizi | ostalo

Škare, Vatroslav Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 487-517

Podaci o odgovornosti

Škare, Vatroslav

hrvatski

Internet marketing

Poglavlje obrađuje osnove internetskog marketinga uz naglasak na pojmovna određenja, utjecaj interneta na elemente marketinškog miksa te planiranje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju.

internet marketing, digitalni proizvod, dinamičko određivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, oglašavanje na internetu

nije evidentirano

engleski

Internet marketing

nije evidentirano

internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

487-517.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada

Ekonomija