izvor podataka: crosbi
!
Internet marketing (CROSBI ID 42245)
Prilog u knjizi | ostalo
Škare, Vatroslav
Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 487-517
Podaci o odgovornosti
Škare, Vatroslav
hrvatski
Internet marketing
Poglavlje obrađuje osnove internetskog marketinga uz naglasak na pojmovna određenja, utjecaj interneta na elemente marketinškog miksa te planiranje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju.
internet marketing, digitalni proizvod, dinamičko određivanje cijena, digitalna marka, e-prodaja, oglašavanje na internetu
nije evidentirano
engleski
Internet marketing
nije evidentirano
internet marketing, digital products, dynamic pricing, digital brand, e-commerce, internet advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
487-517.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2004.
953-99712-0-9
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove