Pojmovno određenje marketinga (CROSBI ID 42231)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Pojmovno određenje marketinga
Poglavlje je posvećeno definiranju marketinga kao poslovne koncepcije, upravljačke filozofije i znanstvene discipline. Razvoj marketinga prikazan je kronološki kroz 6 različitih koncepcija. Definirani su pojmovi makromarketing i mkromarketing. Marketing je potom opisan i kao poslovna funkcija te je analiziran odnos marketinga s drugim funkcijama u poduzeću.
marketing, marketinške koncepcije makromarketing, mikromarketing
nije evidentirano
engleski
Defining Marketing
nije evidentirano
marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-27.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2007.
978-953-99712-2-7