Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pojmovno određenje marketinga (CROSBI ID 42231)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana Pojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Pojmovno određenje marketinga

Poglavlje je posvećeno definiranju marketinga kao poslovne koncepcije, upravljačke filozofije i znanstvene discipline. Razvoj marketinga prikazan je kronološki kroz 6 različitih koncepcija. Definirani su pojmovi makromarketing i mkromarketing. Marketing je potom opisan i kao poslovna funkcija te je analiziran odnos marketinga s drugim funkcijama u poduzeću.

marketing, marketinške koncepcije makromarketing, mikromarketing

nije evidentirano

engleski

Defining Marketing

nije evidentirano

marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-27.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2007.

978-953-99712-2-7

Povezanost rada

nije evidentirano