Komunikacija imagea zemlje putem web stranica (CROSBI ID 165814)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav
hrvatski
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica
Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost proizvoda i/ili ekspertna znanja iz određenog područja često su elementi po kojima neke zemlje postaju poznate, čime im ugled te potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje rastu. U situacijama kada ne postoje ili su ograničena prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz određene zemlje, njen se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija, koje uključuju one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan zadatak. Komunikacijska se strategija treba oblikovati primjenom većeg broja medija istovremeno i koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.
image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice
nije evidentirano
engleski
Communicating a country's image through the use of web sites
nije evidentirano
country image; marketing communication; Internet; web sites
nije evidentirano