Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija imagea zemlje putem web stranica (CROSBI ID 165814)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav Komunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav

hrvatski

Komunikacija imagea zemlje putem web stranica

Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost proizvoda i/ili ekspertna znanja iz određenog područja često su elementi po kojima neke zemlje postaju poznate, čime im ugled te potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje rastu. U situacijama kada ne postoje ili su ograničena prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz određene zemlje, njen se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija, koje uključuju one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan zadatak. Komunikacijska se strategija treba oblikovati primjenom većeg broja medija istovremeno i koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.

image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice

nije evidentirano

engleski

Communicating a country's image through the use of web sites

nije evidentirano

country image; marketing communication; Internet; web sites

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2003.

149-162

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost